loading...
پرچم
سرباز سایبری امام زمان بازدید : 25 یکشنبه 17 فروردین 1399 نظرات (0)

خرید بازی NBA Playgrounds مخصوص PC 


قیمت : 11800 تومان


برند : Miscellaneous


خرید پستی بازی NBA Playgrounds مخصوص PC 


قیمت بازی NBA Playgrounds مخصوص PC 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



بازی NBA Playgrounds مخصوص PC


 



 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


بازی بسکتبال کامپیوتر NBA Playgrounds


مشخصات بازی بسکتبال کامپیوتر NBA Playgrounds
نام بازی : NBA Playgrounds

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : ۲۰۱۷

شرکت سازنده : Saber Interactive

منتشر کننده : Mad Dog Games, LLC

سبک بازی : ورزشی

توضیحات بازی بسکتبال کامپیوتر NBA Playgrounds
علاقه بازی های ورزشی روز به روز در افزایش است و از این میان بازی و ورزش بسکتبال یکی از پر طرفدار ترین آنهاست. بازی بسکتبال کامپیوتر NBA Playgrounds یکی از جدیدترین عناوینی است که به تازگی وارد بازار گیم شده اند. گیم پلی این بازی بسیار متفاوت و جذاب است بطوریکه شما در تیم های تک نفره به بازی با رقیب خود می پردازید. کنترلرهای این بازی بسیار ساده است اما این مسئله به هیچ عنوان از جذابیت های آن کم نمی کند و شما بدون شک می توانید از تمامی مهارت های خود در این بازی استفاده کنید. علاوه بر بازی های تک نفره، در این بازی NBA Playgrounds شما می توانید مهارت های خود را به صورت تک نفره افزایش دهید و سپس به صورت گروهی به بازی های چند نفره آفلاین و آنلاین بپردازید. این مسئله باعث می شود تا بتوانید تمامی مهارت های خود را به رخ دیگران بکشید و نیز از تکنیک های آنان استفاده کنید. با تمامی این تفاسیر و توضیحات، این نکته لازم به ذکر است که بازی بسکتبال کامپیوتر NBA Playgrounds حالتی بسیار جالب دارد و شما از بازی کردن آن لذت خواهید برد و لبخند بر لبانتان خواهد نشست.

بازی بسکتبال کامپیوتر NBA Playgrounds یک بازی بسیار جذاب در سبک ورزشی است که به شما امکان می هد تا ورزش بسیار محبوب بسکتبال را در حالتی جدید تجربه کنید. گرافیک بازی NBA Playgrounds به صورت ۲ بعدی طراحی شده است اما شخصیت ها و محیط آن به صورت ۳ بعدی است. در این بازی شما شاهد حضور تمامی تیم های اصلی و رسمی NBA هستید و این مسئله از نقاط قوت این بازی محسوب می شود. بازی بسکتبال کامپیوتر NBA Playgrounds توسط شرکت Saber Interactive برای پلتفرم ویندوز تولید شده است و تحت امتیاز شرکت Mad Dog Games, LLC به بازار عرضه شده است.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی بسکتبال کامپیوتر NBA Playgrounds
OS: Windows 7 64-bit, Windows 8.1 64-bit or Windows 10 64-bit
Processor: Intel core i3 CPU 530 2.93GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GT 630
DirectX: Version 11
Storage: 7 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0x compatible sound card


 



تصاویر بیشتر


 



بازی NBA Playgrounds مخصوص PC
بازی NBA Playgrounds مخصوص PC



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


خرید بازی NBA Playgrounds مخصوص PC ارزان , بازی NBA Playgrounds مخصوص PC با قیمت ارزان , خرید Miscellaneous ارزان , Miscellaneous با قیمت ارزان , خرید پستی بازی NBA Playgrounds مخصوص PC ,خرید اینترنتی بازی NBA Playgrounds مخصوص PC, خرید بازی NBA Playgrounds مخصوص PC با قیمت 11800 ,خرید بازی NBA Playgrounds مخصوص PC فقط 11800 ,خرید Miscellaneous بازی NBA Playgrounds مخصوص PC ,خرید Miscellaneous با قیمت 11800,kharid بازی NBA Playgrounds مخصوص PC, gheymat بازی NBA Playgrounds مخصوص PC  

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو