loading...
پرچم
سرباز سایبری امام زمان بازدید : 14 سه شنبه 22 بهمن 1398 نظرات (0)

خرید کتاب امید آفتابی من! اثر احمد شاملو 


قیمت : 8000 تومان


برند : nashre Cheshmeh


خرید پستی کتاب امید آفتابی من! اثر احمد شاملو 


قیمت کتاب امید آفتابی من! اثر احمد شاملو 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.




 



 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



 


کتاب «امید آفتابی من! » نوشته احمد شاملو، شاعر معاصر و پر آوازه شامل 50 نامه‌ی وی به پسرش سامان شاملو است. تاریخ این نامه‌ها از 1352 (یکم ژوئن 1973) آغاز می شود و تاریخ آخرین نامه 29 تیر 1377 (20 ژوئیه 1998) است. در بخشی از متن این کتاب می‌خوانید: «امید آفتابی من! جز این آرزو ندارم که حالت خوب و فکرت راحت و اعصابت آرام باشد. در کارت توفیق حاصل کنی و پشتیبان روحی پدرت باشی که امیدش هستی و میدانی که درباره‌ات چه عقیده و چه قضاوتی دارد. درعین‌حال دلم می‌خواهد واقعا دنیا را بشناسی و با چشم باز و عقل سلیم در مسائل نگاه کنی و در حالی که جسما و روحا جوانی خود را حفظ می‌کنی و از زندگی کوتاهی که آدمیزاد در این چهار صباح عمر خود دارد لذت می‌بری و هر ساعت زندگی‌ات را غنیمتی بازیافته تلقی می‌کنی...» این کتاب از سوی انتشارات چشمه منتشرشده است.


 



تصاویر بیشتر


 








 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.






 


 



















دانلود کتاب امید آفتابی من اثر احمد شاملو ، سامان شاملو - فیدیبو









رتبه: ۴٫۴ - ‏۷ رأیخرید و دانلود کتاب امید آفتابی من اثر احمد شاملو ، سامان شاملو از نشر چشمه. اپلیکیشن فیدیبو، حس خوب کتاب خواندن :) دانلود انواع کتاب صوتی، الکترونیکی و پی ...







امید آفتابی من: نامه‌های شاملو به پسرش، سامان by احمد شاملو









رتبه: ۲٫۶ - ‏۲۹ رأیامید آفتابی من book. Read 3 reviews from the world.







کتاب امید آفتابی من (نامه های احمد شاملو به پسرش سامان) اثر ...







خرید اینترنتی و آنلاین کتاب امید آفتابی من (نامه های احمد شاملو به پسرش سامان) نوشته سامان شاملو و ترجمه از نشر چشمه، در فروشگاه آنلاین کتاب ۳۰ بوک. کتاب عمومی، ...








خرید کتاب امید آفتابی من (نامه های احمد شاملو به پسرش سامان ...







خرید کتاب امید آفتابی من (نامه های احمد شاملو به پسرش سامان) نوشته احمد شاملو از ... اما فارغ از این مسئله کتاب حاضر از پاره‌ای جنبه‌ها اثری جذاب و در خور اعتنا نیز هست.








مشخصات، قیمت و خرید کتاب امید آفتابی من! اثر احمد شاملو ...







خرید اینترنتی کتاب امید آفتابی من! اثر احمد شاملو و قیمت انواع کتاب چاپی نشر چشمه از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های کتاب چاپی نشر چشمه با بهترین ...











تصاویر بیشتر برای کتاب امید آفتابی من! اثر احمد شاملوگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام











دانلود کتاب امید آفتابی من نامه‌های احمد شاملو و پسرش سامان | ...







«امید آفتابی من» نامه‌های احمد شاملو، شاعر توانای معاصر به پسرش سامان است. ۵۰ نامه‌ از احمد شاملو به سامان در این کتاب آمده که اولین آن در تاریخ ۱۱ خرداد ۱۳۵۲ و آخرین ان در ...








کتاب امید آفتابی من! اثر احمد شاملو - عصر رایانه







۲۲ ساعت پیش - اثر احمد شاملو با قیمت 8000,خرید کتاب امید آفتابی من! اثر احمد شاملو فقط 8000,خرید nashre Cheshmeh کتاب امید آفتابی من! اثر احمد شاملو,خرید ...








خرید کتاب امید آفتابی من! اثر احمد شاملو و آیدا (شاملو ...







امید آفتابی من! (نامه های احمد شاملو به پسرش، سامان) [درباره ی ادبیات/81] عنوان کتابی است از احمد شاملو که در 96 صفحه و توسط انتشارات نشر چشمه در سال 1394 به چاپ ...








کتاب امید آفتابی من اثر احمد شاملو | ایران کتاب







خرید کتاب امید آفتابی من نویسنده احمد شاملو انتشارات نشر چشمه.








کتاب امید آفتابی من! اثر احمد شاملو - گیمینگ تولز









رتبه: ۹٫۲۱۰ - ‏۵٬۵۳۰ مرورکتاب امید آفتابی من! اثر احمد شاملوکتاب امید آفتابی من! نوشته احمد شاملو، شاعر معاصر و پر آوازه شامل 50 نامه ی وی به پسرش سامان شاملو است. تاریخ این نامه ها از 1352 ...







امید آفتابی من نامه های احمد شاملو به پسرش سامان اثر آیدا شاملو ...







کتاب امید آفتابی من نامه های احمد شاملو به پسرش سامان اثر آیدا شاملو - سامان شاملو از انتشارات نشر چشمه.








لیست قیمت کتاب امید آفتابی من! (نامه های احمد شاملو و پسرش ...






(نامه های احمد شاملو و پسرش،سامان) ، تخفیف های کتاب امید آفتابی من! (نامه های احمد شاملو و پسرش،سامان) ... ۱۰%. در گاج مارکت. کتاب مثل خون در رگ هاي من اثر احمد شاملو | ...








کتاب امید آفتابی من! اثر احمد شاملو - کیا کالا







خرید اینترنتی کتاب امید آفتابی من! اثر احمد شاملو و قیمت انواع کتاب چاپی نشر چشمه از فروشگاه آنلاین کیا کالا. جدیدترین مدل‌های کتاب چاپی نشر چشمه با بهترین ...








فایل Pdf امید آفتابی من (نامه‌های احمد شاملو و پسرش سامان) | ...







مشخصات کتاب کتاب امید آفتابی من (نامه‌های احمد شاملو و پسرش سامان) نوشته احمد شاملو سامان شاملو نوشته احمد شاملو ناشر: نشر چشمه .. ادامه مطلب ...
وارد نشده: اثر ‏| باید شامل این عبارت باشد: اثر








کتاب امید آفتابی من نامه های احمد شاملو و پسرش سامان ... - باهوک









رتبه: ۴ - ‏۸ مرورفروشگاه آنلاین کتاب باهوک با عرضه بیشترین عنوان کتاب بزرگترین فروشگاه آنلاین کتاب عرضه کننده محصولات متنوع کتاب و نوشت افزار است، خرید آنلاین ...
وارد نشده: اثر ‏| باید شامل این عبارت باشد: اثر








کتاب امید آفتابی من! (نامه‌های احمد شاملو به پسرش / سامان) | ...









رتبه: ۲ - ‏۱۸۴ مرورعنوان اصلی : امید آفتابی من: نامه های شاملو به پسرش، سامان ... دارد مجموعه‌ی کتاب کوچه او بزرگ‌ترین اثر پژوهشی در باب فرهنگ‌عامه مردم ایران می‌باشد آثار وی به زبان‌های: ...







خرید کتاب (امید آفتابی من نامه های احمد شاملو ... - بانک کتاب ...







خرید کتاب امید آفتابی من نامه های احمد شاملو به پسرش سامان اثر احمد شاملو.








مشخصات و قیمت امید آفتابی من! (نامه‌های احمد شاملو به پسرش ...







امید آفتابی من اثری است شامل نامه های احمد شاملو به آخرین پسرش، سامان شاملو و جوابیه ... این اثر که سومین کتاب از نامه های احمد شاملو است با مقدمه ای از آیدا سرکیسیان، ...








کتاب امید آفتابی من! اثر احمد شاملو مشخصات کتاب - ایمالز






مشخصات. قطع, رقعي. ناشر, نشر چشمه. تعداد جلد, 1. تاريخ چاپ, 1394. موضوع, ادبیات. مناسب براي, بزرگسالان. شابک, 9789644455261. ساير توضيحات, - نامه های احمد ...








کتاب امید آفتابی من! (نامه‌های احمد شاملو به پسرش، سامان) [چ1 ...







کتاب امید آفتابی من! (نامه‌های احمد شاملو به پسرش، سامان)اثر آیدا شاملو، سامان شاملو بوده و چاپ 1 آن در سال 1394 توسط انتشارات نشر چشمه منتشر شده است.موضوعات ...








اميد آفتابي من (نامه‌هاي احمد شاملو و پسرش سامان) - jeihoon







اميد آفتابي من جز اين آرزو ندارم كه حالت خوب و فكرت راحت و اعصابت آرام باشد، در كارت توفيق حاصل كني و پشتيبان روحي پدرت باشي كه اميدش هستي و مي‌داني كه ...








کتاب امید آفتابی من! (نامه های احمد شاملو و پسرش،سامان) قیمت ...









رتبه: ۶۱۰ - ‏۱۴۸ مرور(نامه های احمد شاملو و پسرش،سامان). 8,000 تومان افزودن به سبد خرید (گردآورنده:آيدا شاملو،سامان شاملو) اميد آفتابي من! (نامه هاي احمد شاملو و پسرش،سامان)،(شميز،رقعي،چشمه). جزئیات بیشتر. کد کتاب: 44459 ... انسان و حیوان اثر صادق هدایت 14,000 تومان ...







قیمت و خرید کتاب سرود بی قراری اثر احمد شاملو نشر نظر ...









رتبه: ۵ - ‏ ۱ مرورمشخصات فنیبیشتر. قطع: رقعی; نوع جلد: شومیز; مناسب برای: بزرگسالان. نگاهی به محصولات زیر هم بیندازید ، بدردتون میخوره. کتاب امید آفتابی من! اثر احمد شاملو.







کتاب امید آفتابی من! (نامه های احمد شاملو به پسرش ... - نشر چشمه






عنوان کتابی است از احمد شاملو که در 96 صفحه و توسط انتشارات نشر چشمه در سال 1394 ... نگاه)، مجموعه آثار احمد شاملو -جلد1 (شعرها 1323-1376)(موسسه انتشارات نگاه)، قصه ی ... برای تهیه این کتاب از فروشگاه کتاب از لینک خرید کتاب امید آفتابی من!








مشخصات، قیمت و خرید کتاب مثل خون در رگ های من اثر احمد ...









رتبه: ۴٫۵ - ‏۴۶ مرورخرید اینترنتی کتاب مثل خون در رگ های من اثر احمد شاملو و قیمت انواع کتاب چاپی نشر ... کتاب قصه های من و بابام، بابای خوب من اثر اریش ازر ... کتاب امید آفتابی من!







نگاهی به کتاب امید آفتابی من (نامه های احمد شاملو به پسرش) - ...







۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - اما فارغ از این مسئله کتاب حاضر از پاره‌ای جنبه‌ها اثری جذاب و در خور اعتنا ... امید آفتابی من کتابی ست شامل نامه های احمد شاملو و کوچکترین پسرش ...








کتاب امید آفتابی من اثر احمد شاملو/ نشر چشمه | فروشگاه ...






کتاب امید آفتابی من ( نامه های احمد شاملو و پسرش، سامان)، نوشته ی احمد شاملو توسط انتشارات چشمه به چاپ رسیده است. این کتاب شامل نامه هایی می باشد که بین شاعر.








نامه‌هاي عاشقانه احمد شاملو به آيدا چاپ مي‌شوند - روزنامه اعتماد







۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - كتاب «مثل خون در رگ‌هاي من» نام اين اثر است كه آيدا سركيسيان بعد از 15 سال كه از مرگ اين شاعر ... رابطه‌ عاطفي و عاشقانه احمد شاملو و آيدا سركيسيان يكي از مشهورترين وجوه زندگي اين شاعر است كه ... اين كتاب «اُميد آفتابي من» نام دارد.








تصویر شاملوی پدر - الف







۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - امید آفتابی من کتابی ست شامل نامه های احمد شاملو و پسرش سامان به ... درباره اشعار شاملو آثار بسیاری نوشته شده و وجوه مختلف شعری او به لحاظ ...








اقبال تهرانی‌ها به نامه‌های احمد شاملو به پسرش - روزنامه ابتکار






این گزارش، آثار پرفروش‌ برخی کتابفروشی‌های معروف تهران از 21 شهریورماه تا 26 ... نامه‌های احمد شاملو به پسرش سامان، تحت عنوان «امید آفتابی من» جدیدترین کتاب ...








ليست كتاب هاي احمد شاملو - فروشگاه اینترنتی طاعتی







قیمت کتاب: ۸۰۰۰۰۰ ریال. آلبوم موسیقی "غزلیات حافظ" اثری از: احمد شاملو. ناشر: موسسه‌ ... امید آفتابی من: نامه‌های احمد شاملو به پسرش، سامان. ناشر: چشمه. پدیدآور: ...








آخرین خبر | پیشخوان/ نامه های احمد شاملو به پسرش منتشر شد






۶ مهر ۱۳۹۴ - مهر/ کتاب مجموعه نامه های احمد شاملو و پسرش سامان با نام «امید آفتابی من!» به تازگی توسط نشر چشمه منتشر و راهی بازار نشر شده است. این کتاب ...








کتاب امید آفتابی من! اثر احمد شاملو | دیجی کالا






کتاب امید آفتابی من! اثر احمد شاملو. توسط digikala · منتشر شده · بروزشده ژوئن 20, 2019. کتاب امید آفتابی من! اثر احمد شاملو. قیمت محصول : 7200 تومان. برند : ...








نامه‌های عاشقانۀ احمد شاملو به آیدا چاپ می‌شوند - ادبیات اقلیت







کتاب «مثل خون در رگ‌های من» نام این اثر است که آیدا سرکیسیان بعد از ۱۵ سال که از مرگ این شاعر می‌گذرد اجازه انتشار این نامه‌ها را داده است. ... رابطه‌ عاطفی و عاشقانه احمد شاملو و آیدا سرکیسیان یکی از مشهور‌ترین وجوه ... این کتاب «اُمید آفتابی من» نام دارد.








مشخصات، قیمت و خرید کتاب چراهای تاریخ ایران 7 اثر احمد ...






خرید اینترنتی کتاب چراهای تاریخ ایران 7 اثر احمد فروغ بخش و قیمت انواع کتاب ... کتاب تاریخ تلخ به روایت احمد شاملو اثر محمد قراگوزلو ... کتاب امید آفتابی من!








نامه‌های عاشقانه احمد شاملو به آیدا چاپ می‌شوند







۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - كتاب «مثل خون در رگ‌های من» نام این اثر است كه آیدا سركیسیان بعد از ١٥ سال كه از مرگ این شاعر ... رابطه‌ عاطفی و عاشقانه احمد شاملو و آیدا سركیسیان یكی از مشهورترین وجوه زندگی این شاعر است كه ... این كتاب «اُمید آفتابی من» نام دارد.








منتقد شدیداللحن حافظ و فردوسی - ایرنا







۲ مرداد ۱۳۹۷ - كتاب «امید آفتابی من» دربردارنده 50 نامه احمد شاملو به پسرش می باشد كه ... كه مرحوم شاملو درباره فردوسی گفته، نشانه بی‌اطلاعی یك فرد از یك اثر ...








نسخه چاپی







۷ مهر ۱۳۹۴ - درباره اشعار شاملو آثار بسیاری نوشته شده و وجوه مختلف شعری او به لحاظ ... «امید آفتابی من» کتابی است شامل نامه‌های احمد شاملو و کوچک‌ترین پسرش ...








کتاب مجموعه آثار احمد شاملو -جلد3 (ترجمه ی ... - موسسه ...







از احمد شاملو، کتاب‌های نصف شب است دیگر دکتر شوایتزر!(موسسه انتشارات نگاه)، امید آفتابی من! (نامه های احمد شاملو به پسرش، سامان) [‏‫درباره ی ادبیات/81](نشر چشمه)،‬ ...








خبر - روزنامه پیام ما







۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - مراسم جشن امضای رمان بی سایگان اثر فرانسوازساگان با ترجمه ی علیرضا ... تازگی مجموعه‌ی نامه های احمد شاملو به پسرش سامان را با نام «امید آفتابی من» در ۹۶ ... فراخوان دهمین دوره‌ی جایزه‌ی کتاب سال شعر، منتخب «خبرنگاران»، منتشر شد








برچسب ها - احمد شاملو - عصرایران






فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌ و آلبوم های فصل پاییز اعلام شد. ثالث امید آفتابی من نامه های احمد شاملو به پسرش. ... در رگ های من اثری از احمد شاملو را برای... نامه های عاشقانه ...








اشعار احمد شاملو - دیوان شعر پارسیان







من سایه یی هستم که بر اثر وجود تو بر زمین افتاده ام، زیر پاهایت و اگر تو ... احمد. تهران- 27 مهرماه... از نامه های "احمد شاملو" به آیدا. کتاب: مثل خون در رگ های من / ص 87 ... چشم های تو، زیباترین چشم هایی است که آدم می تواند ببیند و نگاهت همه ی آفتاب های یک ... قلب من فقط به این امید می تپد که تو هستی، تویی وجود دارد که من می توانم آن را ...








پرفروش‌ترین ناشران بازار کتاب معرفی شدند نشر «چشمه» با ...







۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ارائه گزارش هفتگی پرفروش‌ترین کتاب‌های بازار کتاب، ضمن آنکه نمایانگر ... قم قم» و «امید آفتابی من» هفت عنوان کتاب نشر چشمه در فهرست پرفروش‌های هفته گذشته بودند. ... به زندگی و آثار داستایوفسکی» نیز با ۷ جلد فروش در رده چهارم قرار گرفت. ... ۳, امید آفتابی من, احمد شاملو, چشمه, ۸۰۰۰, نامه‌های شاملو به پسرش, ۶.








روزنامه ایران







کتابفروشی نشر چشمه: دو اثر داستانی «فرار از اردوگاه 14» از بلین هاردن و «هی ... نامه‌های احمد شاملو به پسرش سامان، تحت عنوان «امید آفتابی من» جدیدترین کتاب ...








كباده كشان شعر و ادب! - Page 122 - Telendex







عشق است که جان عاشقان زنده از اوست نوری است که آفتاب تابنده از اوست هر چیز که در غیب و ... از نامه های احمد شاملو به آیدا - 5 آیدا، امید و شیشه ی عمرم! ... امید تو با من است. ... عالی بود شاملو دربارهٔ تأثیر فراوان آیدا در زندگی خود به مجلهٔ فردوسی گفته ... کتاب «مثل خون در رگ‌های من» شامل بیست نامه‌ی احمد شاملو به همسرش آیداست که در ...








چهارشنبه‌های کتاب/ کتاب‌هایی از شاملو، اورهان پاموک، چارلز ...






۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - چهارشنبه‌های کتاب/ کتاب‌هایی از شاملو، اورهان پاموک، چارلز دیکنز، منوجهر ... نامه‌های احمد شاملو به پسرش، سامان در با عنوان "امید آفتابی من" منتشر شد. ... هنگام ورق زدن اثر، انسان از مشاهده خودباوری نویسنده‌ای طنز نویس و بزرگ و آگاهی ...








اقبال تهرانی‌ها به نامه‌های احمد شاملو به پسرش | قائم آنلاین







۲۷ شهریور ۱۳۹۴ - اوون و «فرم و فرمالین: کالبدشکافی روایت در سینما» هم کتاب‌های پرفروش ... کتابفروشی نشر چشمه: دو اثر داستانی «فرار از اردوگاه ۱۴» از بلین هاردن و ... نامه‌های احمد شاملو به پسرش سامان، تحت عنوان «امید آفتابی من» جدیدترین کتاب ...








اشعار احمد شاملو







من،مرگ را زیسته ام. مرگ را دیده ام من. در دیداری غمناک. من مرگ را به ... شعری از احمد شاملو ... چه امید از دل تاریک کسی ... ای آفتاب. وغروبت مرا می سوزاند. من به دنبال سحری سرگردان می گردم. تو سخن نمی گویی ... آفتابی در نگاه و ... نام کتابهای اوعبارت است از:








روزنامه سپید - «نظریه شعر سپید» منتشر می‌شود - سپید آنلاین







۶ مهر ۱۳۹۴ - این نویسنده ادامه داد: «احمد شاملو هیچ‌گاه کتابی درباره شعر سپید ننوشت، در حالی که ... مسیح در پایان در توضیح آثار جدیدش،بیان کرد: «در «لاسکوی نو» شخصیت یک ... کتاب «امید آفتابی من» که به تازگی در نشر چشمه منتشر شده‌است، ...








برچسب کتاب مثل خون در رگ‌های من - کوچه باغ شعر







احمد تو. سنندج، ٨ دی ماه ١٣٤١. از نامه های "احمد شاملو" به آیدا. کتاب: مثل خون در رگ های من ... من سایه یی هستم که بر اثر وجود تو بر زمین افتاده ام، زیر پاهایت و اگر تو ... چشم های تو، زیباترین چشم هایی است که آدم می تواند ببیند و نگاهت همه ی آفتاب های یک ... قلب من فقط به این امید می تپد که تو هستی، تویی وجود دارد که من می توانم آن را ...








لطفا به کتاب‌فروشی‌ها سر بزنید - IranWire | استان‌وایر







۳ مهر ۱۳۹۴ - در دهه‌های گذشته بازار نشر و کتاب در ایران نوسانات زیادی داشته است. ... همتیان، «امید آفتابی من» نامه‌های «احمد شاملو» به پسرش سامان، مجموعه شعر «عشق و ... اولین اثر او «نه یک پنی بیشتر، نه یک پنی کمتر» چهار دهه پیش منتشر شد و ...








سهراب سپهری - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد







سهراب سپهری (۱۵ یا ۱۴ مهر ۱۳۰۷ در کاشان – ۱ اردیبهشت ۱۳۵۹ در تهران) شاعر، ... پس از این سهراب با حضور فعال‌تر در زمینه شعر و نقاشی آثار بیشتری آفرید و راه خویش را پیدا کرد. ... در سال ۱۳۷۱ شعرهای منتخبی از دو کتاب حجم سبز و شرق اندوه با نام «ما هیچ، ما نگاه» توسط ... به سراغ من اگر می‌آیید ... زندگی‌نامه سهراب سپهری، وبگاه آفتاب.








شعر نو .::. مجموعه اشعار فارسی شاعران معاصر و جوان ادبیات







نیما یوشیج · سهراب سپهری · احمد شاملو · فروغ فرخزاد · مهدی اخوان ثالث · فریدون مشیری · قیصر امین پور · م.آزاد · هوشنگ ابتهاج · هیوا مسیح · منوچهر آتشی · حمید مصدق ...








آیا این همه تلخی را پایان شیرینی هست؟ - خبرآنلاین







۷ روز پیش - همان‌طور که «مارتین سلیگمن»، روان‌شناس مشهور آمریکایی، در پایان کتاب ... برای آن‌که احتمال موفقیت و امید را افزایش دهم، چه‌کاری از خودِ من برمی‌آید؟ ... بود و سفر جانکاه، اما یگانه بود و هیچ کم نداشت» (احمد شاملو، در آستانه) ... آرام و آفتابی را خواهیم دید؛ آفتابی که پاداش مقاومت‌مان در برابر طوفان‌هاست. ... اثر یا پدیدآورنده اثر ...








مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی







اخبار روز، اخبار ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی.








مجموعه مزمن از رض – مغز رپ







یه فیلمه، من فیلمبردارشم، خیلی خب حاضرم، بریم واسه ظبط؟0. اینجا فیلمبردار یعنی ... اینجا حوادث عجیبی واسه مغز رخ میده، امید نجاتم از کلت دور کن0. دیالوگ مسئول ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو